Dolgozni mentem

Hogyan találjunk lakást?

2018. június 09. - Flicka

A rövid válasz a címben feltett kérdésre, hogy (még) nem tudom.

Elolvastam az interneten fellelhető összes "Hogyan találjunk lakást Németországban?" című, illetve "németországi lakásbérlés" témájú információs oldalt és blogbejegyzést, majd néhány ismerősömet is megkérdeztem. Mondhatni mindent úgy csináltam, ahogy az le van írva és nem követtem el azokat a hibákat, amiket mások esetleg már igen (és erről beszámoltak). Nem jutottam előre. Egy kis faluba szeretnék költözni, leendő munkahelyemhez közel. A környékbeli, interneten meghirdetett kiadó lakások száma nem sokkal több az egynél, ezek közül pedig pontosan nulla felel meg a már nem túl magas elvárásaimnak (például ne legyen óriási).

Gyorsan beláttam (vagy legalábbis igyekeztem magam azzal nyugtatni), hogy helyben talán egyszerűbb lesz találni valamit. Ezután elkezdtem az átmeneti szállás megtalálására koncentrálni. Meg is néztem a lehetőségeket Airbnb-n. Az ismét pontosan nulla találatot gyorsan átfutottam. Végül is ki akarna airbnb-zni Mucsaröcsögén? Érthető. Az internet bugyraiban egyre mélyebbre túrva, aztán ráakadtam két szimpatikus panzióra is a környéken. Az egyik ráadásul pozitív véleményezéssel is rendelkezett, 350 méterre leendő munkahelyemtől, reggelivel az árban. És csak egy kicsit lett volna drágább havonta annál, mint amit egy bérlakásra szánok. Mielőtt felhívtam volna a házi nénit és bácsit, bejelentkeztem új munkaadómnál is a lakáskeresés problematikájával. Mondanom sem kell, hogy ismét mázlim volt! Éppen volt náluk egy szabad bérlakás, amit megkaptam az első hónapokra, amíg sikerül találni magamnak egy albit. Még egy hét és költözöm! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://umgezogen.blog.hu/api/trackback/id/tr8514013492

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása