Dolgozni mentem

Becsomagolom az életem

2018. június 12. - Flicka

Hagyni akartam magamnak némi szünetet a két munkahely között, mert mégsem szerencsés csütörtökről péntekre egy új országban ébredni és reggel 8-ra bemenni dolgozni úgy, hogy a munkanap végén nem jössz haza az esti géppel. Azt hittem mindenre lesz időm, aztán mégis őrült gyorsasággal teltek a napok és itt állok fél nappal az indulás előtt, mikor végre elkezdtem a bőröndbe rendezni a dolgaimat. Más mint amikor az ember nyaralni megy, most nem tudok rutinból csomagolni. Eddig, ha hosszabb időt is voltam távol, mindig várt egy berendezett szállás.

...

Már napokkal korábban elővettem a bőröndöket a szekrényből, de eddig csak farkasszemet néztünk. Most már a cselekvés útjára kell lépjek. Átnézem a polcokat és próbálom logikusan végiggondolni, hogy mire lehet a szükségem a következő pár hétben, amíg újra jövök. Kell-e varrókészlet? - általában évekig nem szakad el semmi, de mi lesz, ha pont most fog? blog_smiley_happy.JPG Téli ruhák talán még nem kellenek. Fürdőszobai apróságok, fogyóeszközök... - ezeket ott is megvehetem. Könyvek - vajon unatkozni fogok vagy lesz-e időm egyáltalán olvasni az első időszakban? Feltűnik, hogy mennyi felesleges dolgot tárolok. Pedig már hónapok óta selejtezek. 

...

Végül minden az utolsó pillanatra maradt. Így szokott ez lenni sokunknál. Megérkezvén rögtön el is kezdtem listát írni, hogy a következő hazalátogatásomkor mit kell még elhozom. Egyelőre csak két-három hónapra kell terveznem az "új" lakásban, aztán ha lesz saját albi, úgyis minden cuccom kikerül. Apropó, költözés lebonyolításához van valakinek tuti tippje? blog_smiley_happy.JPG

 

A bejegyzés trackback címe:

https://umgezogen.blog.hu/api/trackback/id/tr2414028380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zizi87 2018.06.17. 21:10:12

A költözést Mo-ról gondolod? Nem ismerem a pontos körülményeidet, de, ha nem végleges a letelepedés, akkor egy jól irányzott IKEA túra, és az ebay.kleinanzeige sűrű nézegetése megoldja pl. a berendezési dolgokat, és jóval olcsóbb megoldás, mint egy költöztető/fuvaros cég. Én otthonról csak azt hoznám, ami muszáj. Ha meg újra haazköltözöl, az ebay.kleinanzeige-t megint csak tudod hasznosítani, ezúttal eladásra:)

Amúgy az elmúlt 8 évben jöttem rá a “nincs rossz időjárás”, csak rosszul megválasztott öltözék igazságára. Vallom, hogy semmivel nem rosszabb itt az időjàrás, de tény, hogy itt a reggelek pl. csípősebbek még akár május-júniusban, mint otthon. Illetve, ha itt esik az eső, akkor sokkal hűvösebbnek érzi az ember az időt, mint otthon.
4 éve a vb döntőt én kiskabátban, farmerban néztem a szabadban:)

Flicka 2018.06.20. 19:17:45

@Zizi87: ki kell ürítenem egy komplett háztartást. Mondjuk a mosógép az egyedüli nagyobb darab. Inkább a végtelen mennyiségű dobozzal lesz gondom. :)
süti beállítások módosítása