Dolgozni mentem

Megérkeztem

2018. június 20. - Flicka

Egy péntek délelőtti napon kellett átvennem leendő albérletem lakáskulcsát. Szerencsére végig gyér forgalom volt az autópályán, így a megbeszélt időpontra bőven odaértem a céghez. Megmutatták a lakást, majd megkaptam a kulcsokat. Akad még pár hiányzó dolog (például szemlátomást nincs postaládám blog_smiley_hm.JPG), de remélem ezeket problémákat a lakáskiadó cégnek mihamarabb sikerül orvosolni.

Egy tetőtéri lakást kaptam vagy inkább egy társasház felső emeletét. Sok szempontból nem a legideálisabb lakóhely, de alapvetően végtelenül hálás vagyok, hogy a lakásgondom legalább ideiglenesen megoldódott, és így egyszerre motivált, hogy mielőbb találjak egy saját albérletet. A főutcán sétálva egy helyi ingatlaniroda kirakatában több érdekesnek tűnő hirdetést is láttam, alkalomadtán majd benézek oda.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://umgezogen.blog.hu/api/trackback/id/tr4514039228

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása